sobota, 29 kwietnia 2017

Energetyczna Aktualizacja od Archanioła Michała

Ukochani.



Przesyłamy wam błogosławieństwa Miłości i Światła, w TYM MOMENCIE, i zapraszamy do odebrania naszej wiadomości z otwartym sercem…


Ukochani, zachęcamy was abyście zaczęli odczuwać, wiedzieć i rozumieć kim naprawdę jesteście w swoim ludzkim doświadczeniu.

W swoich zabieganych życiach wielu zapomina, kim naprawdę JEST:

Jesteście Boskim Wyrażeniem Stwórcy, Istotami Czystego Światła i Miłości.

Jesteście Miłością przejawiajaca sie w Waszym ucieleśnieniu.

Jesteście Światłem przejawiajacym sie w Waszym ucieleśnieniu.

Przyszliście tutaj aby doświadczać radości i miłości.

Weszliście w to życie, aby stworzyć doświadczenia radości i miłości.

Wszeliście w to życie, żeby podnieść innych.

Wy jesteście Światłem i Miłością Stwórcy.

Jesteście całością i jesteście doskonali.

Im częściej przypominacie sobie tę prawdę, tym łatwiej będzie wam przeżyć to doświadczenie.

Niektórzy z was mogą pomyśleć:

"Moje doświadczenie nie zawsze jest takie, jak właśnie powiedziałeś".

To, Drodzy ukochani, jest wasza podróż do domu.

Aby w pełni odczuć, poznać, zrozumieć i żyć tą prawdą tutaj na Ziemi.
Im bardziej skupiacie się w porannych medytacjach na czystym świetle i miłości, którym naprawdę jesteście, tym szybciej rozpuszczacie postrzegane oddzielenie od Stwórcy.

Zalecamy Wam, aby regularnie powtarzać i odczuwać afirmacje JAM JEST.

Na przykład:

JAM JEST (JESTEM) Miłością.

JESTEM Światłem

JESTEM radością.

i tak dalej.

Są to potężne afirmacje i skutki tych twierdzeń siegają znacznie dalej niż możecie sobie wyobrazić.

Wy jesteś Boskim Wyrażeniem Stwórcy, Istotą Czystego Światła i Miłości.


Wiedzcie, że wszystko jest dobrze, ukochani.

Witajcie w domu.

Idę obok was, na każdym kroku.

Nasi drodzy, jesteście ukochani ponad miarę. Zawsze.

Jestem Archanioł Michał i przynoszę Wam tę prawdę.

Pozdrowienia