niedziela, 16 października 2016

PRZYGOTOWANIE DO PIERWSZEGO KONTAKTU - Rozdział 17

PRZYGOTOWANIE DO PIERWSZEGO KONTAKTU


Plejadianie - przez Suzanne Lie
Rozdział siedemnasty




‘Energetyczna komunikacja’


Pozdrowienia, tutaj Sharman ponownie do was mówiący. Właściwie to noszę ziemskie ciało w waszym TERAZ, tak, że mogę chodzić pośród was żeby jak najlepiej poczuć ludzkie pola energii. Noszę różne ‘przebrania’ w różne dni w zależności od obszaru, który odwiedzam.


Pod koniec każdego dnia, wracam na swój ukryty statek aby podzielić się tym, czego doświadczyłem. Zostałem wybrany do tej misji ponieważ spędziłem długie życie jako człowiek i nauczyłem się ‘czytać’ wiele myśli i emocji ludzi, których obserwowałem.


Zaobserwowałem, że wielu z was czuje się BARDZO zmęczonymi. Zauważyłem również, że wielu z was czuje się jakby wkrótce miało odejść, jednak nie zdajecie sobie sprawy z tego, że ‘wkrótce’ jest trzy/czterowymiarowym pojęciem.
W piątym wymiarze istnieje tylko bezczasowe TERAZ a więc nie ma żadnego ‘wkrótce’. Jednak wielu z was doświadcza transmutacji całego fizycznego ciała.


Te fizyczne transmutacje, jak również wasz związek z myślami i emocjami, przechodzą totalną “przebudowę”. Wielu z was ma przepełnione życia, w których jesteście bardzo zajęci w waszych trzy/czterowymiarowych JA. Później, gdy się relaksujecie, nawet gdy nie jesteście tego świadomi, możecie uwolnić  napięcie powrotu do waszego JA do piątego wymiaru.


Tak, istnieje “napięcie” związane ze zmianą. Wasza trójwymiarowa forma jest wołana do transmutacji do częstotliwości, której doświadczyliście przed wejściem do fizycznego ciała na 3D Ziemi.


Równocześnie, wasza świadomość raduje się z powrotu do waszego prawdziwego JA, które wkrótce nie będzie musiało nosić tej gęstej, trójwymiarowej formy. Wielu z was się zastanawia czy wasze ciało może przejść przez te transmutacje do Ciała Świetlistego.
Dlatego chciałbym wam przypomnieć, że nie musicie się martwić o wasze fizyczne ciało, gdyż zostanie ono automatycznie transmutowane do swojej wyższej ekspresji w miarę jak kontynuujecie waszą podróż.


“Jak mi idzie i na jakim etapie podróży jestem?” Słyszę myśli wielu. Tak, wasze myśli i emocje są bardzo łatwe do odczytania dla mojej 5D percepcji, i jak wasza świadomość w pełni rozwinie się do piątego wymiaru, wy również będziecie świadomie odbierać myśli i emocje innych.


Zaobserwowałem, że wielu z was całkiem dobrze sobie radzi podczas tej podróży, która jest podróżą  świadomości. Jednym z powodów dlaczego czujecie się tak zmęczeni jest to, że częstotliwość waszej świadomości jest ZNACZNIE wyższa od częstotliwości waszego ciała.


Jednakże wasze ciało nie może transmutować zbyt szybko ponieważ 3D wzorce połączenia wewnątrz elementali waszego ciała są zbyt wolne aby zawrzeć wszystkie pola energii wyższych częstotliwości.


Dlatego używacie swojego Wielowymiarowego Umysłu, Trzeciego Oka oraz Wyższego Serca aby pomóc sobie w procesie adaptacji do wyższych częstotliwości waszej rzeczywistości. W waszym TERAZ, niższy wymiar “wyślizguje się” ze świadomości wznoszących się.


Kontynuując  waszą wielowymiarową podróż do 5D, odkryjecie, że czujecie się mniej zmęczeni. Zauważyłem również, że wielu z was stworzyło coś co ja nazywam “powłoka siatki waszego Ciała Świetlistego”. Innymi słowy, wielu z was świadomie, lub nie, czuje swoje Ciało Świetliste unoszące się tuż ponad, ale nadal wokół, fizycznej formy.


Coraz większa ilość z was staje się świadoma tej “powłoki światła”. Gdy stajecie się coraz bardziej świadomi tego co wydaje się być “zewnetrzną” siatką Ciała Świetlistego wokół waszej fizycznej formy, rozszerzacie swoje “poczucie siebie” aby zawrzeć waszą ciągle poszerzającą się aurę.


Doświadczycie tej powłoki Ciała Świetlistego poprzez odczucie (doznanie) tuż nad skóra. Postrzec tę powłokę można tylko wtedy gdy jesteście w wyższym stanie świadomości. Jednak gdy już ją postrzeżecie stanie się całkiem naturalnym odczuwanie jej za każdym razem gdy pamiętacie o skupieniu waszej świadomości na Bezwarunkowej Miłości.


W miarę jak odczuwacie tę międzywymiarowa Bezwarunkową Miłość w swojej świadomości, zaczniecie czuć  jak “łaskocze”, obejmuje i otacza ona wasze fizyczne ciało. Gdy te wrażenia będą “online” z waszymi 3D percepcjami, zaczniecie postrzegać wasze codzienne życie w poszerzony sposób.


Zanim jednak to się stanie, doświadczacie rzeczywistości jako “tylko fizyczna”. Jednak wasze poszerzone percepcje są BARDZO wrażliwe na międzywymiarowe pola energii. Te pola wydają się nagle pojawić po to żeby tak samo nagle zniknąć.


Nie chodzi o to, że te pola energii “wchodzą” i “wychodzą” z waszego życia tylko wasza kalibracja do wyższych częstotliwości raz jest “online” a raz “offline”, i znowu “online” gdy wasza świadomość przechodzi do wyższego czwartego i piątego wymiaru a następnie schodzi do niższego czwartego i trzeciego wymiaru.


Częstotliwość świadomości stanowi o percepcjach, które świadomie rejestrujemy w naszym mózgu jako “realne”. Jest wiele międzywymiarowych wizji, dźwięków i myśli wchodzących do naszej świadomości w TERAZ.


Poprzez “międzywymiarowe wiadomości” rozumiemy wiadomości, które podróżują przez co najmniej dwa wyżej wymiarowe pasma częstotliwości wokół Ziemi, tak samo jak dwa wyżej wymiarowe pasma częstotliwości waszej świadomości, zanim postrzerzecie je waszą fizyczną świadomością.


Zakres częstotliwości waszych  świadomości, od najwyższego do najniższego, jest następujący:


Fale Theta świadomości 5D
Fale Delta świadomości wyższego 4D
Fale Alfa świadomości 4D
Fale Beta świadomości 3D


Jest wiele wiadomości, których wy, budzący się i wznoszący członkowie ludzkości, zaczynacie świadomie doświadczać. Przebudzeni nazywają te wiadomości “channelingiem” a ci, którzy się jeszcze nie przebudzili nazywają je “halucynacjami”.


Większość z was najpierw poczuje te energetyczne wiadomości w swoim fizycznym ciele. Wasze fizyczne ciało jest jak otoczka wokół radia o dużym zasięgu. Większość z tych świadomości o wyższej częstotliwości, najpierw kierowanych jest do waszego Wyższego Serca.


Międzywymiarowe wiadomości są najpierw odbierane przez wasze Wyższe Serce gdyż Potrójny Płomień w rdzeniu waszego Wyższego Serca jest waszym własnym międzywymiarowym centrum.


Ten rdzeń jest waszym “międzywymiarowym centrum” ponieważ Bezwarunkowa Miłość, Nieskończona Mądrość i Wielowymiarowa Moc wewnątrz niego są wszystkie międzywymiarowymi przymiotami.


Gdy przyjdzie międzywymiarowa wiadomość i poczujecie, że jesteście gotowi na jej otrzymanie, dostrójcie się do waszego Wyższego Serca (między fizycznym sercem a gardłem) aby ją przetłumaczyć poprzez własną międzywymiarowa ‘bezwarunkowa miłość’, ‘nieskończona mądrość’ i ‘wielowymiarowa moc’.


Międzywymiarowe wiadomości powstają w piątym wymiarze i ponad aby ostatecznie podzielić je z waszym 3D mózgiem i ciałem. Te międzywymiarowe komunikacje najpierw idą do:


Wyższych stanów świadomości w waszym Wielowymiarowym Umyśle,
Aby podzielić je z waszym ciałem fizycznym i  żeby ugruntować je w Ziemi,
Następnie do waszego Wyższego Serca aby je przetłumaczyć.


Częstotliwość tych międzywymiarowych wiadomości nie może zostać w pełni zaakceptowana przez waszą świadomość dopóki nie zostaną ugruntowane. Gdybyście byli ich świadomi przed ugruntowaniem były by one odczuwane jak elektryczne brzęczenie.


Na szczęście za każdym razem gdy ugruntowujecie międzywymiarowa wiadomość, wraca ona do waszego ciała fizycznego i następnie zostaje przekierowana do waszego Wyższego Serca tak, żeby ta międzywymiarowa komunikacja mogła być przetłumaczona na wiadomość, którą możecie wyraźniej zrozumieć.


Niektórzy otrzymają wiadomość poprzez swoje jasnosłyszenie - międzywymiarowy słuch. Niektórzy przez jasnowidzenie - międzywymiarowy wzrok a niektórzy poprzez jasnoczucie - międzywymiarowe uczucia.


Przypominam, że wszelkie myśli typu “przykro mi ale nie mam wystarczająco czasu aby to robić”, tak naprawdę oznaczają “przykro mi ale nie jest to dla mnie wystarczająco ważne aby znaleźć na to czas”.


Pamiętajcie proszę, że międzywymiarowa wiadomość przychodzi do waszej świadomości w TERAZ JEDNOŚCI piątego wymiaru. Gdy ją odepchniecie ponieważ nie jesteście  gotowi aby ja usłyszeć, nie będziecie mogli odzyskać tego TERAZ.


Jednak jeśli powiecie “Jestem gotowy/gotowa na otrzymanie tej wiadomości do mojego ciala” naturalnie odkryjecie TERAZ, w którym ta wiadomość, która była przechowywana w waszym Wyższym Sercu, nagle pojawi się w waszej świadomości.


Następnie, upewnijcie się, że ją zapiszecie w TERAZ. Jeśli nie możecie tego zrobić, pamiętajcie że ważna międzywymiarowa wiadomość czeka na was w waszym Wyższym Sercu. Przypominam, że to wy wybraliście wasze życie decydując się dokładnie na co będziecie mieli wystarczająco dużo czasu.


Ludzie często myślą, że nie mają wyboru odnośnie tego co dzieje się z ich czasem co stawia ich w stanie ‘świadomosci ofiary’. Pamiętam, że sam miałem takie doświadczenie gdy zgłosiłem się na ochotnika żeby przyjąć ziemskie ciało w celu lepszego zrozumienia ludzi.


Dlatego też nie osądzam was za wasze zachowanie. Jednak pamiętam również jak bardzo smutny i samotny byłem gdy utraciłem kontakt z własną, wewnętrzną mocą. Właściwie to piszę tę wiadomość aby pomóc wam przypomnieć, że WY jesteście Wielowymiarowymi Istotami, które wybrały przyjęcie ziemskiego ciała w tym TERAZ aby pomóc w planetarnym wzniesieniu.


Odkąd powróciłem do ‘noszenia fizycznego ciała’ widzę jak pola energii Ziemi bardzo się zmieniły. Ze względu na to, że powróciłem do TERAZ mojej pięciowymiarowej rzeczywistości, nie miałem poczucia jak moi ludzcy przyjaciele to odczuwali podczas mojej nieobecności.


Jednak ponieważ nie przeszedłem powolnej adaptacji, przez którą wy wszyscy, dzielni uziemieni przeszliście, mogę łatwiej doświadczyć zakresu zmian jakie nastąpiły między moim powrotem na statek a TERAZ ponownym zejściem na Ziemię.


“Brawo ludzie” mówię. “Jestem szczęśliwy widząc   ogólny wzrost rezonansu tutaj, na planecie Ziemia. Czuję również Gaję, która mnie ponagla abym wam powiedział, że Ona również bardzo docenia wasze wsparcie.


Tak, Gaja i Jej planetarne JA są “żywymi, czującymi, planetarnymi istotami”. Chce Ona również abym podzielił się z wami tym, że jej 5D jądro poszerza się coraz bardziej w kierunku powierzchni, na której wielu Jej mieszkańców żyje. Jeśli otworzycie się na komunikację z Gaja, Ona odpowie.


Kończąc chciałbym ponownie przypomnieć, że w 5D WY jesteście całkowicie kreatorami swego życia. Wasza każda myśl i emocja natychmiast się manifestuje.


Jeśli nie jesteście zadowoleni z pewnych wyborów, których dokonaliście w swym życiu, zapytajcie siebie “Czego się nauczyłem?” Dzięki temu jednemu pytaniu przechodzicie od “popełniania błędu” do “tworzenia lekcji, która pomogła wam w waszej podróży do DOMU”.


Jeśli zobaczycie wysokiego, szczupłego faceta w kapeluszu i okularach przeciwsłonecznych, które chronią moje plejadiańskie oczy, to mogę być ja. W przeciwnym razie do zobaczenia na statku.
Sharman.


Czy go widzieliście?





Przetłumaczyła Karolina , korekta Basia , opublikował Ark